Hoofdstuk 1 van 0
In uitvoering

1. Persoonlijk leerplan

Toelichting
In het persoonlijk leerplan beoordeel je je kennis, vaardigheden en begeleiding van mensen die een behandeling met chemotherapie ondergaan. In de studieomgeving staat het formulier voor deze zelfreflectie, met de te beantwoorden vragen.

De beoordeling bestaat uit:

  • het toekennen van een rapportcijfer voor je kennis, vaardigheden en begeleiding vanaf de aanmelding tot en met de afsluiting van de behandeling,
  • het formuleren wat beter kan.

Hieruit vloeien de leerdoelen voort.
Op de volgende momenten tijdens de leergang toets je of je je leerdoelen hebt bereikt:

  • voorafgaand aan de contactdag
    niet gerealiseerde leerdoelen breng je in tijdens de contactdag
  • na afloop van de contactdag
    niet gerealiseerde leerdoelen verwerk je in je eigen casuïstiek
  • na afloop van de leergang
    niet gerealiseerde leerdoelen zijn onderdeel van je actieplan.

SMART
Formuleer je leerdoelen SMART (Specifiek | Meetbaar | Acceptabel | Realistisch |Tijdgebonden).
Dus bijvoorbeeld niet:

  • Ik wil meer patiënten van hun klachten afhelpen.

Bijvoorbeeld wel:

  • Ik wil over 6 maanden in staat zijn om 70% van de mensen met orale mucositis hun klachten binnen een week verminderen.

of

  • Ik wil van minimaal 90% van de mensen die chemotherapie (hebben) ondergaan en diarree hebben de oorzaak kennen van de diarree voordat ik een interventie start.

Vul je gegevens in.

Aanmelden belangstellende