Hoofdstuk 1 van 0
In uitvoering

1. Persoonlijk leerplan

1.02 | Persoonlijk leerplan
Download dit formulier | sla het op de eigen computer op | vul het in

Toelichting
In het persoonlijk leerplan beoordeel je je kennis, vaardigheden en begeleiding van mensen die een behandeling met chemotherapie ondergaan.

De beoordeling bestaat uit:

  • het toekennen van een rapportcijfer voor je kennis, vaardigheden en begeleiding vanaf de aanmelding tot en met de afsluiting van de behandeling,
  • het formuleren wat beter kan.

Hieruit vloeien de leerdoelen voort.
Op de volgende momenten tijdens de leergang toets je of je je leerdoelen hebt bereikt:

  • voorafgaand aan de contactdag
    niet gerealiseerde leerdoelen breng je in tijdens de contactdag
  • na afloop van de contactdag
    niet gerealiseerde leerdoelen verwerk je in je eigen casuïstiek
  • na afloop van de leergang
    niet gerealiseerde leerdoelen zijn onderdeel van je actieplan.

SMART
Formuleer je leerdoelen SMART (Specifiek | Meetbaar | Acceptabel | Realistisch |Tijdgebonden).
Dus bijvoorbeeld niet:

  • Ik wil meer patiënten van hun klachten afhelpen.

Bijvoorbeeld wel:

  • Ik wil over 6 maanden in staat zijn om 70% van de mensen met orale mucositis hun klachten binnen een week verminderen.

of

  • Ik wil van minimaal 90% van de mensen die chemotherapie (hebben) ondergaan en diarree hebben de oorzaak kennen van de diarree voordat ik een interventie start.

Vul je gegevens in.

Aanmelden belangstellende