Hoofdstuk 1 van 0
In uitvoering
1. Persoonlijk leerplan
1.02 | Persoonlijk leerplan
Download dit formulier | sla het op de eigen computer op | vul het in
Toelichting
In het persoonlijk leerplan beoordeel je je kennis, vaardigheden en begeleiding van mensen die een behandeling met chemotherapie ondergaan.
De beoordeling bestaat uit:
- het toekennen van een rapportcijfer voor je kennis, vaardigheden en begeleiding vanaf de aanmelding tot en met de afsluiting van de behandeling,
- het formuleren wat beter kan.
Hieruit vloeien de leerdoelen voort.
Op de volgende momenten tijdens de leergang toets je of je je leerdoelen hebt bereikt:
- voorafgaand aan de contactdag
niet gerealiseerde leerdoelen breng je in tijdens de contactdag - na afloop van de contactdag
niet gerealiseerde leerdoelen verwerk je in je eigen casuïstiek - na afloop van de leergang
niet gerealiseerde leerdoelen zijn onderdeel van je actieplan.
SMART
Formuleer je leerdoelen SMART (Specifiek | Meetbaar | Acceptabel | Realistisch |Tijdgebonden).
Dus bijvoorbeeld niet:
- Ik wil meer patiënten van hun klachten afhelpen.
Bijvoorbeeld wel:
- Ik wil over 6 maanden in staat zijn om 70% van de mensen met orale mucositis hun klachten binnen een week verminderen.
of
- Ik wil van minimaal 90% van de mensen die chemotherapie (hebben) ondergaan en diarree hebben de oorzaak kennen van de diarree voordat ik een interventie start.